Lijkt toch lager te staan ...
Ik heb het eigenlijk niet gemeten voor & na!Fred schreef:Hoeveel is jouw mini nu gezakt met h&r veren? Las ik nu net dat ie maar 2cm gezakt is door het sportonderstel?![]()
Lijkt toch lager te staan ...
Zever, volgens Ghisbert van Beek.Clubhouse schreef:Vrijdag langs geweest bij PPE!m4TTi schreef:Gewoon even langs Beek gaan, zal meegaan mss kunnen we een korting fixen
tot zaterdag?
Voordat jullie allemaal vragen hoeveel pk's, Nee hij is nog niet getuned.![]()
Juist inlichtingen genomen. Wat ik wel interessant vond is dat men met gebruik van de sportknop wel een aparte uitlezing kan krijgen?
Vb: sportknop uit: 80% vermogen, sportknop aan: 100% vermogen.
Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.GeoBem007 schreef: Zever, volgens Ghisbert van Beek.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas
Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..
Verlaging doet'm goed!
Ik zie wat je bedoelt Dick, en je hebt gelijk.jbcola schreef:Dik, maar persoonlijk zou ik hem ofwel voor nog iets lager leggen ofwel achter iets hoger zetten.
Neusje naar beneden vergeleken met de achterkant is
Wel eens van "thuis onderwijs" gehoord?mushrop schreef:
Dan gaat 'ie achter iets omhoog, want als 'ie voor nog lager gaat dan kan ik niet meer bij de school van m'n zoontje komen....
Snel wat foto's genomen daarjuist op het werk. Doe het wel nog eens opnieuw, zijn niet duidelijk genoeg!Fred schreef:Nog geen foto's genomen patrick?
Ha, op die manier.. Ik denk wel dat dat mogelijk moet zijn. De mapping zonder sportknop zou dan nooit de volledige 100% van het vermogen loskrijgen. Dan kan je natuurlijk een echt verschil maken met de sportknopClubhouse schreef:Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.GeoBem007 schreef: Zever, volgens Ghisbert van Beek.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas
Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..
Verlaging doet'm goed!
Btw het was wel 225km/h.![]()
Ja dat het maar rap zomer wordt.GeoBem007 schreef:Ha, op die manier.. Ik denk wel dat dat mogelijk moet zijn. De mapping zonder sportknop zou dan nooit de volledige 100% van het vermogen loskrijgen. Dan kan je natuurlijk een echt verschil maken met de sportknopClubhouse schreef:Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.GeoBem007 schreef: Zever, volgens Ghisbert van Beek.
Verlaging doet'm goed!
Btw het was wel 225km/h.![]()
En ik vind hem zeker niet meer op een SUV lijken hoor! Wacht maar tot de zomer, dat je die lekkere velgen weer steekt
Onze sponsors