Lijkt toch lager te staan ...
Clubhouse Clubman - Foto's.
- Clubhouse
- Garlic Chef
- Locatie: Aalst
Bericht
Maar zo staat het op de site van H&R.
ik heb ook de indruk dat hij lager staat
daarom het eens gevraagd aan mushrop die zijn Clubman is 4 cm gezakt en die van mij staat precies even laag.
Ik heb het eigenlijk niet gemeten voor & na!Fred schreef:Hoeveel is jouw mini nu gezakt met h&r veren? Las ik nu net dat ie maar 2cm gezakt is door het sportonderstel?![]()
Lijkt toch lager te staan ...
Maar zo staat het op de site van H&R.
ik heb ook de indruk dat hij lager staat
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Mortsel, Antwerpen
Bericht
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas
Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..
Verlaging doet'm goed!
Zever, volgens Ghisbert van Beek.Clubhouse schreef:Vrijdag langs geweest bij PPE!m4TTi schreef:Gewoon even langs Beek gaan, zal meegaan mss kunnen we een korting fixen
tot zaterdag?
Voordat jullie allemaal vragen hoeveel pk's, Nee hij is nog niet getuned.![]()
Juist inlichtingen genomen. Wat ik wel interessant vond is dat men met gebruik van de sportknop wel een aparte uitlezing kan krijgen?
Vb: sportknop uit: 80% vermogen, sportknop aan: 100% vermogen.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas
Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..
Verlaging doet'm goed!
- Clubhouse
- Garlic Chef
- Locatie: Aalst
Bericht
Btw het was wel 225km/h.
Ja ik had ook gehoopt op meer.
Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.GeoBem007 schreef: Zever, volgens Ghisbert van Beek.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas
Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..
Verlaging doet'm goed!
Btw het was wel 225km/h.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Zoals beloofd....
Ik heb niet m'n wheelgap gemeten
, maar nog wel even foto's gemaakt van hoe het er bij mij uitziet
. Hij is voor en achter 4 cm verlaagd. kon uiteraard wel lager, maar aangezien hij als famileiauto gebruikt wordt is lager niet zo handig. Qua comfort maakt het geen verschil met de originele dempers en veren, hooguit op dwarsrichels is 'ie stugger. Bodemvrijheid van de voorspoiler is exact 12 cm. (dat had ik gisteren bij Beek toevallig al gemeten..)



Ik heb niet m'n wheelgap gemeten



MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Dan gaat 'ie achter iets omhoog, want als 'ie voor nog lager gaat dan kan ik niet meer bij de school van m'n zoontje komen....
Ik zie wat je bedoelt Dick, en je hebt gelijk.jbcola schreef:Dik, maar persoonlijk zou ik hem ofwel voor nog iets lager leggen ofwel achter iets hoger zetten.
Neusje naar beneden vergeleken met de achterkant is
Dan gaat 'ie achter iets omhoog, want als 'ie voor nog lager gaat dan kan ik niet meer bij de school van m'n zoontje komen....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
Gewoon omlaag die bak...
Wel eens van "thuis onderwijs" gehoord?mushrop schreef:
Dan gaat 'ie achter iets omhoog, want als 'ie voor nog lager gaat dan kan ik niet meer bij de school van m'n zoontje komen....
Gewoon omlaag die bak...
- Clubhouse
- Garlic Chef
- Locatie: Aalst
Bericht
Alleen dat die van mij veel hoger staat dan mushrop zijn Clubbie.
Dat is duidelijk.



Staat precies nog in SUV mode!

Misschien is het beter met 18"!!!
Snel wat foto's genomen daarjuist op het werk. Doe het wel nog eens opnieuw, zijn niet duidelijk genoeg!Fred schreef:Nog geen foto's genomen patrick?
Alleen dat die van mij veel hoger staat dan mushrop zijn Clubbie.



Staat precies nog in SUV mode!
Misschien is het beter met 18"!!!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Mortsel, Antwerpen
Bericht

En ik vind hem zeker niet meer op een SUV lijken hoor! Wacht maar tot de zomer, dat je die lekkere velgen weer steekt
Ha, op die manier.. Ik denk wel dat dat mogelijk moet zijn. De mapping zonder sportknop zou dan nooit de volledige 100% van het vermogen loskrijgen. Dan kan je natuurlijk een echt verschil maken met de sportknopClubhouse schreef:Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.GeoBem007 schreef: Zever, volgens Ghisbert van Beek.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas
Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..
Verlaging doet'm goed!
Btw het was wel 225km/h.![]()
En ik vind hem zeker niet meer op een SUV lijken hoor! Wacht maar tot de zomer, dat je die lekkere velgen weer steekt
- Clubhouse
- Garlic Chef
- Locatie: Aalst
Bericht

Gaat dat veel verschil maken denk je 18" tegen 17" voor wheelgab!
Ja dat het maar rap zomer wordt.GeoBem007 schreef:Ha, op die manier.. Ik denk wel dat dat mogelijk moet zijn. De mapping zonder sportknop zou dan nooit de volledige 100% van het vermogen loskrijgen. Dan kan je natuurlijk een echt verschil maken met de sportknopClubhouse schreef:Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.GeoBem007 schreef: Zever, volgens Ghisbert van Beek.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas
Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..
Verlaging doet'm goed!
Btw het was wel 225km/h.![]()
En ik vind hem zeker niet meer op een SUV lijken hoor! Wacht maar tot de zomer, dat je die lekkere velgen weer steekt
Gaat dat veel verschil maken denk je 18" tegen 17" voor wheelgab!
Onze sponsors


















