Clubhouse Clubman - Foto's.

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2010, 12:40

Hoeveel is jouw mini nu gezakt met h&r veren? Las ik nu net dat ie maar 2cm gezakt is door het sportonderstel? :|

Lijkt toch lager te staan ...
Clubhouse
Garlic Chef

16 jan 2010, 14:37

Fred schreef:Hoeveel is jouw mini nu gezakt met h&r veren? Las ik nu net dat ie maar 2cm gezakt is door het sportonderstel? :|

Lijkt toch lager te staan ...
Ik heb het eigenlijk niet gemeten voor & na! :oops:
Maar zo staat het op de site van H&R.
ik heb ook de indruk dat hij lager staat :mrgreen: daarom het eens gevraagd aan mushrop die zijn Clubman is 4 cm gezakt en die van mij staat precies even laag. :shock:
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2010, 14:47

Clubhouse schreef:
m4TTi schreef:Gewoon even langs Beek gaan, zal meegaan mss kunnen we een korting fixen :D

tot zaterdag? :)
Vrijdag langs geweest bij PPE!
Voordat jullie allemaal vragen hoeveel pk's, Nee hij is nog niet getuned. :p
Juist inlichtingen genomen. Wat ik wel interessant vond is dat men met gebruik van de sportknop wel een aparte uitlezing kan krijgen?
Vb: sportknop uit: 80% vermogen, sportknop aan: 100% vermogen. 8)
Zever, volgens Ghisbert van Beek.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas :)

Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..

Verlaging doet'm goed! :)
Clubhouse
Garlic Chef

16 jan 2010, 14:58

GeoBem007 schreef: Zever, volgens Ghisbert van Beek.
De sportknop mapped het vermogenuitgave via het gaspedaal anders, maar als je volgas gaat met of zonder sportknop, ga je nogaltij volgas.
Halfgas zal wrs een andere waarde geven, maar volgas is hetzelfde en op de bank meten ze nou toch volgas :)

Ook zou je, zelfs met een gereduceerde versie, gemakkelijker hoger moeten geraken dan 220km/h..

Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.
Btw het was wel 225km/h. :p

:wink: Ja ik had ook gehoopt op meer. :cry:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2010, 18:08

Zoals beloofd....

Ik heb niet m'n wheelgap gemeten :oops: , maar nog wel even foto's gemaakt van hoe het er bij mij uitziet :D . Hij is voor en achter 4 cm verlaagd. kon uiteraard wel lager, maar aangezien hij als famileiauto gebruikt wordt is lager niet zo handig. Qua comfort maakt het geen verschil met de originele dempers en veren, hooguit op dwarsrichels is 'ie stugger. Bodemvrijheid van de voorspoiler is exact 12 cm. (dat had ik gisteren bij Beek toevallig al gemeten..)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
jbcola
Brugse zot

16 jan 2010, 18:11

Dik, maar persoonlijk zou ik hem ofwel voor nog iets lager leggen ofwel achter iets hoger zetten.
Neusje naar beneden vergeleken met de achterkant is 8)
Clubhouse
Garlic Chef

16 jan 2010, 20:49

Ik zal morgen proberen om dezelfde foto's te maken.
Maar de jouwe ligt duidelijk lager. 8)
Nu ligt er bij mij geen 18" op maar 17". Denk niet dat dit het verschl maakt.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2010, 21:35

jbcola schreef:Dik, maar persoonlijk zou ik hem ofwel voor nog iets lager leggen ofwel achter iets hoger zetten.
Neusje naar beneden vergeleken met de achterkant is 8)
Ik zie wat je bedoelt Dick, en je hebt gelijk.

Dan gaat 'ie achter iets omhoog, want als 'ie voor nog lager gaat dan kan ik niet meer bij de school van m'n zoontje komen....
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

17 jan 2010, 10:32

mushrop schreef:
Dan gaat 'ie achter iets omhoog, want als 'ie voor nog lager gaat dan kan ik niet meer bij de school van m'n zoontje komen....
Wel eens van "thuis onderwijs" gehoord? >)

Gewoon omlaag die bak... :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2010, 19:52

Ziet er best goed uit.!!!!!!! 8)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2010, 20:29

Nog geen foto's genomen patrick?
Clubhouse
Garlic Chef

18 jan 2010, 16:45

Fred schreef:Nog geen foto's genomen patrick?
Snel wat foto's genomen daarjuist op het werk. Doe het wel nog eens opnieuw, zijn niet duidelijk genoeg!
Alleen dat die van mij veel hoger staat dan mushrop zijn Clubbie. :? Dat is duidelijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Staat precies nog in SUV mode! :oops: :oops:
Misschien is het beter met 18"!!!
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2010, 16:48

Clubhouse schreef:

Volgens Stef was dit wel mogelijk, wat ik had gevraagd was; indien de sportknop niet aan staat heb je de gewone software en met de knop aan de getunde. Vb: zonder 163 pk, met 220 pk.
Ha, op die manier.. Ik denk wel dat dat mogelijk moet zijn. De mapping zonder sportknop zou dan nooit de volledige 100% van het vermogen loskrijgen. Dan kan je natuurlijk een echt verschil maken met de sportknop ;)

En ik vind hem zeker niet meer op een SUV lijken hoor! Wacht maar tot de zomer, dat je die lekkere velgen weer steekt :)
Clubhouse
Garlic Chef

18 jan 2010, 16:51

GeoBem007 schreef:
Clubhouse schreef:

Ha, op die manier.. Ik denk wel dat dat mogelijk moet zijn. De mapping zonder sportknop zou dan nooit de volledige 100% van het vermogen loskrijgen. Dan kan je natuurlijk een echt verschil maken met de sportknop ;)

En ik vind hem zeker niet meer op een SUV lijken hoor! Wacht maar tot de zomer, dat je die lekkere velgen weer steekt :)
Ja dat het maar rap zomer wordt. :mrgreen:
Gaat dat veel verschil maken denk je 18" tegen 17" voor wheelgab! :oops:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2010, 16:53

SUV is idd wel veel gezegd, maar ik heb de indruk dat cooperdrivers clubman meer gezakt was. Zijn veren hebben zich dan wel al wat meer kunnen zetten he, mss dat de jouwe ook nog wel wat zakt ...

Terug naar “Show your ride”