Ik ben Ward en ben 17 jaar. Zoals jullie waarschijnlijk al aan de leeftijd hebben gezien ben ik helaas nog niet in het bezit van een rijbewijs

Mijn ouders zijn dan van plan om een gebruikte MINI te kopen waar ik dan ook in mag rijden (hij is dus niet van mij en dit gaat met eventuele mod's wat lastiger worden!). Voor dagelijks vervoer hebben we nu namelijk een Renault Espace en dat is niet echt makkelijk om mee te rijden als eerste auto en een beetje te kunnen oefenen.
Ik heb me voor dit forum aangemeld om wat meer te weten te komen over de verschillende modellen, wat is bijvoorbeeld handiger, een R53 of R56? Wat zijn de voor en nadelen van beide? Hopelijk kom ik hier op dit forum meer over te weten (ik heb de afgelopen weken al aardig wat informatie verzameld

Waar we als gezin al uit zijn is dat het in ieder geval een MINI hatchback moet worden, mijn moeder wil per se een rode dus dat staat waarschijnlijk ook al vast, maar voor de rest zijn de keuzes nog open.
Voor degene die het nog willen weten waarom mijn Forum naam kimi100 is: Dit is omdat ik grote fan van Kimi Räikkönen ben/was (doorhalen wat van toepassing is) en ik eigenlijk overal deze naam gebruik. Is wel zo handig!
Ik zal jullie in de toekomst wel tegenkomen op het forum denk ik!
Ward